KVARNTORPET´S MARETTI

tisdag 9 februari 2010

Den som väntar på ngt gott...










Den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge...


Min lilla tripp ner till Asikkala gick bra. Fick köra genom all sorts väder. När jag kom till Pori regnade det, närmare Tampere snöade det boxbollar och när jag kom till Lahti sken solen. Konstaterade att det mest är ryska långtradare efter vägarna.. Sakta kör de och mer eller mindre sluta bilar har de. Inge kul att sitta bakom iallafall..

Tyvärr hade min gps ingen aning om vart vi skulle, så den kastade mej mot Heinola, men som tur var hade jag en vägkarta i bilen, så jag fick köra tillbaks typ 20 km. Men jag kom ju fram till sist.
På plats började intervjuven och jag tycker att den gick bra. Över 100 hade sökt, 35 slapp på intervjuv och 12 eller var det 15 slipper med. I slutet av veckan eller i början av nästa får jag reda på om jag slapp med.. Väntan är OOOLIDLIG!!

HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!!
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar