KVARNTORPET´S MARETTI

torsdag 25 februari 2010

Trimning

Igår var Ludde på besök. Jag testade att ha honom på trimbordet och det gick faktiskt mycket bättre än vad jag hade förväntat mej. Lånade bordet av E-L, så nu blir det att inhandla ett eget.

före...

Det märks nog att man är ovan som trimmare, stackars Ludde fick stå på bordet i ungefär 2,5 timmar. Visst hade han i nerverna ibland, men det gick över efter en liten stund.



efter.... Var han trött och kinkig, så det blev ingen bättre bild än den här tyvärr.


Ikväll har jag varit på SÖKs årsmöte. Lite omändringar blev det inom sektionerna, men annars var det hela som förr.
Det delades ut pokaler och vandringspokaler. Diesel hade möjlighet på en vandrings pokal inom viltspår, som klassbytare. Vi var två som lämnat in lika resultat, så det blev lottdragning.

Som vanligt jag och min tur... Lyste den med sin frånvaro.. Det var Patricia Snickars och hennes tollare Vista som fick den..... Men.... Jag har ju fortfarande VÄRLDENS BÄSTA DIESEL!!!!


































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar