KVARNTORPET´S MARETTI

söndag 23 januari 2011

Ponny ridning

Har varit på jobb några dagar senaste vecka och nu blir det lite inkommande vecka oxå. Har fått prova på att vara dagistant. Det gick faktiskt bättre än vad jag vågat drömma om.
Passligt att värma upp sej före helgen, vi har nämligen haft Elinas 7 års kalas, hela helgen.
Igår hade vi hela förskolan här, 14 kidsar sammanlagt, men det gick riktigt smidigt och idag har de lite större flickorna varit här. Piisa min svägerska hjälpte till när förskolebarnen var här.


Här är några av förskoleeleverna, Manolito och Piisa.

Här är tjejerna ,Elias,Manolito och jag.

De fick alla prova på ponnyridning och jag tror faktiskt att det var uppskattat. Manolito uppförde sej exemplariskt!! Han gillade verkligen att få vara stjärnan för dagen :0)
Happys skorvar börjar bli relativt bra nu. Hon har haft vila hela veckan men ny vecka ska vi nog fortsätta med vår ridning.
Elina fick sin födelsedagspresent av oss igår, fast det inte är hennes riktiga födelsedag ännu, först nästa lördag. Hon ville såååå gärna få reda på vad det är.
Hon och jag kommer att ha en mor/dotter helg den 4 och 5 februari. Då kommer vi att ta tåget från Seinäjoki till Helsingfors, där tar vi in på hotell och på lördan kommer vi att se Apassionata 2011 i Hartwall arenan och efter det tar vi tåget hem!
Kolla länken: http://www.apassionata.fi/

1 kommentar:

  1. Ja e såååå avonsjuk på er mor/dotter helg... Sku verkligen ha vela kom mie! Men än ny gang tå ja har passlit så gått vi no far på na tådde! =) Vilka fina kort du fick från kalasen!

    SvaraRadera