KVARNTORPET´S MARETTI

söndag 20 mars 2011

Våren kommer

Vilket H Ä R L I G T vår väder vi haft denna helg!

Idag började jag dagen med att ge lite massage och sen klippte jag klorna på patientens hund. Efter det susade Elias och jag över till Böle och gick en lång promenad med Camilla och Mimmi. Diesel lämnades hemma... Det var ett tag sedan vi senast träffades.. Senare idag fick Diesel åka på frisim. Jag använde jetström på honom och han fick minsann kämpa på idag. Super duktig e han!!

Manolito och jag var på en länk igår. Han strejkade lite först i början men gav upp efter en stund och följde gladeligen med.

Western ridningen blev framskjuten pga av att jag ska in på operation den 29. Skulle inte alls ha tid eller ork med ngt sånt nu, men lika bra att få det överstökat. Nu blir det den 7maj istället. Kanske lika bra med tanke på hur mycket snö det finns..

Skönt att vi går mot ljusare tider! Har varit ganska trött och slut på kvällarna, men kanske det blir bättre nu, jag har ju hunnit vara 3 veckor på jobbet och börjar komma in i rutinerna. Det sägs väl att de två första veckorna brukar vara värst. Yeeeiii känner bara hur energin kommer tillbaka! Härligt!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar