KVARNTORPET´S MARETTI

lördag 30 april 2011

VÄRLDENS BÄSTA MANOLITO

Är bara så sjuukt nöjd över lill-busen Manolito idag!! Han borde nu vara efter konstens alla regler INKÖRD!!!! Det gick ganska klockrent, vi har till och med travat lite! Jag har ju lovat foton under inkörningen, vilken jag trodde skulle bli mera utdragen än så här.. Men nästa gång jag kör honom ska jag se till att någon är med och fotograferar. Manne vet nog att han gjort något bra idag, för nu går han runt och 'bröstar' sej :O) Det är han värt!! Igår kväll var Happy och jag ut på en byarunda, blir förmodligen en lite längre runda imorgon. Nästa helg blir det Western ridning på hemma plan, Annina Hietikko kommer hit och håller undervisning. Ska bli såå roligt!! Tyvärr missar jag tinker/irish cob utställningen som är samma dag, i Kauhava - Power Park- jag hade planerat att packa med familjen och åka dit. De övriga hade fått gå på nöjesfältet och själv hade jag fått se många fina icare.. Men allt hinner jag tyvärr inte med...
Diesel är anmäld till Tuuri utställningen. (Tänkte bara bekräfta.*ler*)

Ha en riktigt fin valborg alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar