KVARNTORPET´S MARETTI

söndag 22 maj 2011

WESTERN



Nu har vi har haft ny western träning ikväll. Är bara så sjukt nöjd över Happy, hon är jätte duktig och hon gillar det här jätte mycket!! Själv har jag en jätte lång väg till att bli duktig, men kanske med åren blir jag oxå duktig :O) Lite fundersam var hon för att inte Byr brydde sej i henne, hon som brunstade så vackert och allt. *ler*Den här gången lånade jag en riktigt bekväm sadel av Annina, joo den var såå bekväm så den lämnade här. Jag ska låna den till nästa gång, så ska vi se ifall jag köper den av henne.... Idag tränade vi volter både i skritt och i trav. Happy tyckte att det var jobbigt i traven, men det började nog flyta på. Jag kommer garanterat att känna av det hårda träningspasset i korttrav imorgon, det känns ju redan nu :O) Piisa red på Byr idag och det gick jätte bra för dem. Jag tror faktiskt att vi båda somnar med ett leende på läpparna ikväll!! Meera!!!!



Undrar vem av oss som är mera på bettet?!



Piisa och Byr konsentrerar sej.



Happy och jag jobbar


Diesel är nog med i Tuuri på utställning nästa helg. Blir att tvätta och trimma iveckan.

Snart ut med natthö åt hästarna och gosa lite med dem. De är uteliggare på heltid nu.


Ha det gott alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar