KVARNTORPET´S MARETTI

tisdag 2 november 2010

Dagens bilder

Dagens bildbevis

Happy får en kram av Elina

Manolito får oxå en kram

Undrar vad dessa två hittar i pölen...

Den här veckan fortsatte i samma mönster som förra, ända skillnaden är att Elias for glad ihågen till dagmamman i måndags, Elina kom hem med öroninflamation. Börjar bli lite less på innesittar dagar.
Ikväll slapp jag faktiskt ut på en länk med Diesel. Den var behövlig för oss båda!
Elina var med ut en sväng idag när jag var och mockade stallet, då passade vi på att ta några foton.
Måste ju bara få visa att Happy börjar få tillbaka sin mustasch. Hon är ju bara sååå gullig med den!

Snygg eller hur?

Ge dej, jag e trött!!
Min kära sambo har satt upp en strålkastare vid ridplanen, så nu går det bra att rida kvällstid oxå.
Undrar varför man måste ställa om klockan varje höst och vår, tycker det är en aning onödigt.
Westernridningen blev ju inget förra gången pga av frusen mark. Men på torsdag har vi ny tid och då hoppas jag verkligen att vädergudarna är på vår sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar