KVARNTORPET´S MARETTI

onsdag 16 februari 2011

Bakom kulisserna

Diesel simmade i måndags igen. Han stressade inte lika mycket den här gången, men så syns det på honom att han gillar den nya aktiviteten JÄTTE MYCKET!!
Ny ponny har flyttat in hos grannen, en korsningsponny från Boden. Härligt rödbrun färg, ser lite ut som en mini-miniatyr finnhäst. Dottern gillade Klipper hårt.
Bakom kulisserna börjar det röra på sej.. Arbetslivet och annat intressant. Jag har blivit tipsad/efterfrågad till ett jätte intressant jobb. Ett jobb som jag absolut skulle trivas med. För typ två/tre veckor sedan fick jag ett samtal av en 'bekant' som undrade om jag skulle vara intresserad. Javisst svarade jag och redan följande dag var jag på anställningsintervjuv. Det var spännande och taskigt intressant. Nu hade jag inte hört mera av dem sedan det och otålig som jag är ringde jag dit igår. Men först efter helgen kunde de svara hur det blir, får jag jobbet eller inte?! Fyyyy vad jag hatar att famla i blindo och inte veta nånting.
Tyvärr kan jag inte i detta nu avslöja vad för sorters jobb det berör, men jag spricker snart av förväntan!!! Så snälla ni, håll tummarna att det går vägen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar