KVARNTORPET´S MARETTI

måndag 28 februari 2011

Vårkänslor

Nu börjar det våras! Tycker jag börjar få vårkänslor :O) Eller är det bara för att vi har sportlov från skolan, resten av familjen hemma och under -10 där ute?! Efter ridturen igår konstaterade man nog att våren är på kommande, båda hästarna har börjat fälla päls. Fullt med löst hår på kläderna, i munnen jaaa precis över allt! S*K*Ö*N*T*!*!*!

Bokade in Annina Hietikko igår, hon kommer hit den 02 april och håller western undervisning. Finns det ngn som är intresserad är det bara att kontakta mej.

Sen har jag hittat en jätte snygg western sadel, inte speciellt dyr...Behöver jag den eller inte?!?! Kanske borde vänta med den tills jag vet när jag får börja jobba. Väntar med spänning att de ska börja höra av sej. Går på nålar för tillfället!!
Karlsson blev kastrerad förra tisdan, han har varit tjurig sedan dess (vem skulle inte vara det) fram till igår. Då började han acceptera läget och busade som värstaste kattungen igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar