KVARNTORPET´S MARETTI

onsdag 17 mars 2010

Så var det slut..

...på slöa lediga dagar. Imorgon är det första dan i resten av mitt nya liv :0)
Ska fara till Korsnäs och hämta datorn och sparka igång Webmaster utbildningen! Låter fiin fiint!
Moffa fyller år imorgon oxå så naturligtvis kurvar jag via dit på en tårtbit. (Tårtan har jag ju gjort själv:0)

Söker fortfarande efter hästen med stort H. Egentligen märks det ganska bra att det börjar bli vår, nu rullar annonserna på hela tiden. Speciellt till helgerna är det jätte många. Bara att välja och vraka..

Igår var jag med barnen och hälsade på Piisas islänning. Barnen tyckte det var kul med lite mindre hästar, och inte stora "dromedarer" som finns i moffas stall.. Till på köpet har Johanna en liten shettis som barnen blev riktigt förälskade i. Båda två stod på var sin sida av ponnyn och ryktade och de var saliga.
Förmodligen blir det ngn liten pygme häst som sällskap åt min, sen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar