KVARNTORPET´S MARETTI

tisdag 9 mars 2010

Vilket elände...

Åh vilket elände.. Nu är jag riktigt riktigt förkyld. Så idag blir det inga stora berg brutna här inte. Skulle inte förvåna mej ifall om jag har feber också, men jag ids inte mäta, blir ju så mycket sämre ifall om att det visar ngt.

Har varit riktigt fint väder idag. Men ända man gjort är att köra runt på alla instanser och anmäla att man är permiterad. Var via pappa ett varv också på en kaffe. Tog hem några meter rep, tänkte försöka göra en egen repgrimma. Allt för att inte bli sysslolös :0) Men det är absolut inte lätt. Lär nog ta några dagar föra man lärt sej alla underliga inveckladeoch lite utvecklade knutar.. Kommer väl någon blid här på bloggen OM jag får den klar..

Få se nu hur länge det tar före jag får höra från Charlies ägare. Hoppas verkligen innerligt att den andra som ska provrida idag INTE vill ha honom!!! (Den enes död den andres bröd, brukar det väl heta..) HOPPAS, HOPPAS, HOPPAS, HOPPAS!!



Dagen höjdpunkt är : E-L´s "Magen" har blivit till en liten kille!! GRATTIS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar