KVARNTORPET´S MARETTI

tisdag 20 april 2010

Häärligt

Varje dag försöker jag att göra något med Happy (och med Diesel oxå för den delen). Igår var vi ute på en skön skogstur. Hon e bara för goo att hålla på med. Idag fick hon en riktig sköön dag. Hon fick massage och vad hon njööt. Läppen hängde nästan ner i marken och hon stånkade och stönade hela tiden. Lite styv är hon fortfarande, men det kan förmodligen vara av den långa resan och åldern gör väl sitt oxå. Mera massage så blir det bra. Sen är det ju absolut bästa årstiden att massera hästarna på, oj vad mycket löst hår som kom bort!! Nytta med nöje, det gillar jag!!!

Diesel var med på cykellänk igår, vi for efter en skogsväg och han frick springa fritt. Han njööt! Han var faktiskt trött när vi kom hem. Idag blir det lite lättare för honom. Jag ska ta med honom på en jogging runda. Usch vad vi e hurtiga nu, men så vad då det är ju vår!! Härliga vår!!

Imorgon blir det skolbänken som gäller. Ska få en'egen' dator från kursen och så ska jag börja med Dreamweaver. Med gott samvete kan jag påstå att HTML-programeringen är klar och godkänd!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar