KVARNTORPET´S MARETTI

lördag 17 april 2010

Hektisk helg

Vilken laddad helg!! Fredags mys blev det inget av.. Hela kvällen tillbringades i Botnia hallen i Vasa. Vi ställde iordning till hundutställningen. Teipa golv, ja det kan vi nog vid det här laget.

Men liite mys hann jag nog med ändå.. På eftermiddan var Elina och jag på vår första gemensamma ridlektion. Måste bara tillägga att dottern klarade det bättre, själv har jag inte ridit för instruktör på mjaaa 15 år typ.. Jag har oftast ridit ut i skogen och mestadels har jag tränat monté med mina hästar. Där är inte sitsen det viktigaste utan att det går fort och naturligtvis att man hålls på. ;0)
Men hur som helst hade vi roligt och mycket hat vi att lära. haha



Imorgon är det då utställnings dax för Diesel. Alla utlandsdomare blev utbytta, pga vulkan askan och alla uteblivna flygturer. Häftigt med en internationell utställning med endast finska och estniska domare. Kan va att det fanns ngn enstaka svensk domare oxå.
Tror faktiskt det är första gången som jag inte alls har några förväntningar, det går som det går....Det gör ju det ändå....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar