KVARNTORPET´S MARETTI

måndag 30 augusti 2010

En helt vanlig måndag

Elina, Lena och jag var på agility i fredags och det var kul. Vilka duktiga hundar alla har! Dagens höjdpunkt var dock när Sivs man kom med deras lilla labradorvalp Molly, den var såå liten och goo och doftade 'bebis'!!

Johanna på http://www.skogsbackens.com/ ringde mej idag och frågade om jag ville sköta hennes hästar resten av veckan när hon ska på kurs till Sverige. Nu har jag 8 hästar att ta hand om. Kanske jag borde sattsa på ambulerande hästskötare? *skrattar* Nä skämt och sido, det blir nog bra. Kul att göra något annat om dagarna än sitta framför datorn hela tiden.

By the way, jag tror jag har något riktigt bra på gång. Nu är jag elak för jag tänker inte i dagsläge berätta vad det är, men jag har ett litet litet frö som börjat gro och jag tror det kommer att bli en vacker ros av det. Men om någon vecka vet jag mera. Ni kan ju alltid hålla tummarna att det går vägen!


En liten ledtråd kan ni få: Finns det inte jobb så gör man egna jobb...

Elina och tanterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar